कतारका केही समझानाहरु


सुक्रबर का दिन सल्ला गरेर डूलनगए को बेला खिचिएको फोटो का केही संग्रहरू .......

सिटी सेन्टर को कारिफौर मार्केट मा देव ताजपुरिया र बिकाश जिमी



म र ओम कारिफौर मार्केट मा केही खाने कुरा किन्दै - सुक्रबार को दिन ।

सुक्रबार का दिन नेशनल को अल्फादन बिल्डिंग नेर सबै साथीहरु
म , मदन , नर्सिंग, नारायण , ओम , विम दाइ र रमेश - मइले पहिलो
पटक सबलाई भेटने मौका पाएको थिए ।



चंद्रेश्वर, म , चेत राज , सुमन, बिनोद , ओमर - बर्मा, बिष्णु , सोसो -
बर्मा , चोचो - बर्मा । हाम्रै TAJINE RESTAURANT - IRANI
SOUQ WAQIF ( DOHA)

कोर्नेस एरिया मा ड़ुल्दा - ओम , देव, बिकास , मोहम्मद अली - मोर्रोकों
- साथ मा म

6 comments:

  1. Hi, nice to visit in your place. Have a nice day and Greeting's from Jakarta, Indonesia !

    ReplyDelete
  2. फोटोहरु बाँड्नुभएकोमा धन्यबाद पुलामीजी!

    ReplyDelete
  3. Good job Muskan Bhai. नाम त अर्कै हो तपाईको तर मलाई त यसैगरी बोलाउन राम्रो लाग्यो। तपाईलाई मन नपरेमा भन्नुस है। अनि ब्लगिङमा प्रगति भएछ राम्रैसँग। निरन्तरताको कामना । Keep blogging

    ReplyDelete
  4. k ho bro! Qatar ma ta babal garidai 6 ki kyho??

    ReplyDelete
  5. malai pani tysto kura sikai dinu la

    ReplyDelete