आफ्नो पहिलो कदम


कलम - जब मैले समाउने कोसिस गरे
अनि पुस्तका पाना पल्टाउने प्रयत्न गरे
हो त्यो बेला , एउटा तरंग फैलियो
मेरो मानस पटलमा -
उत्साह, चाहना र रहरको ।

-
मसिहरू ठेलिहरुमा पोख्दा खेरी
बदलन खोज्दा आफुलाई
ज्वारभाट झै निस्किए -
प्रश्नहरु, सामना र नकलको ।
-
समाज - परिवर्तन र प्रगतिको रफ्तार
स्वायतत्ता - मुक्ति र स्वाबलम्बन खोज्दा
हाक आए , धेरै आधिहुरिसरी -
हिम्मत, साहस र अवसरको ।
-
तर म चाहान्न मेरै मात्र
उद्देश्य , सद्दिच्छा र आकांक्षा पूरा हुन,
किन भने यहाँ थाहा छ मलाई -
म जस्ता हजारौका रहरहरु पूरा हुन बाकी छन !
वरु तिनीहरुको सपना साकार होस
जो सँग -
आट, तत्परता र लगन छ ।
जो सँग माया छ -आमाको ।
-
अनि जो आफैलाई विश्वास गर्न सक्छ
जसले सुरुवात गर्दछ चाल्न - आफ्नो पहिलो कदमको ।

6 comments:

  1. 'अनि जो आफैलाई विश्वास गर्न सक्छ
    जसले सुरुवात गर्दछ चाल्न - आफ्नो पहिलो कदमको ।'

    यो हरफ एकदमै मनपर्‍यो । बाराक ओबामाको नारा जस्तै जस्तै रै'छ । वेदनाथ दाइले अलि प्रस्तुतिमा चैँ मिलाउनु पर्‍यो । अलि अस्वभाविक खालका हरफहरू हुन्छन् वेदनाथ दाइका कवितामा । भाव पक्ष भने बेजोड नै हुन्छ । अलि पद्य पद्य पारेर लेख्‍ने हो कि दाइ ??

    ReplyDelete
  2. बेदनाथजी यो कविता मनपर्यो मलाई पनि । उजेलीले भनेझैं अलि चट्ट पार्ने कोसिस गरे अझै राम्रो हुंदै जाने कुरामा म नि जोड दिन्छु है ।

    ReplyDelete
  3. धन्यबाद बेदनाथजी निकै उज्यालो भावको कविता राख्नुभएकोमा!
    भाषा-शैलीमा अलि ध्यान बढाउनुपर्ने भन्ने उजेलीजी र दीपकजीको कुरासंग म पनि सहमत छु।

    ReplyDelete
  4. huna ta ma aafai kabita katha lekhna jandina tara kabita chai ramro laagyo ..

    ReplyDelete
  5. बेदनाथजिको कलममको निब पनि निकै उचाइमा पुग्न लागेछ। प्रस्तुतिको लागि धन्यबाद

    नमिलेका कुरा त साथिहरुले भनिसक्नु भएको छ । तपाइको यो भावनाको यात्राले निरन्तरता पाओस। मेरो शुभकामना............

    ReplyDelete
  6. प्रतिक्रया र सुझाब को लागी सबैलाई मुरी मुरी धन्यबाद ! भन्दछु र म तपाईहरु प्रति आभारी पनी छू ।

    र मेरो रोजाइको लेखाइ र रहर लाग्ने सरल अनि सजिलो चाहि गध्य नै लाग्छ तर सही सुझाब भने नकार्न म सक्दिन त्यसैले पद्य -पनी लिखने कोसिस गर्ने छू ।

    ReplyDelete